Babyarask Kızlar emziyorum ama 2 gündür kaka yapmıyor gün içinde 2 3 kere yapardı 27 günlük oğlum var ama Ne öneriyorsunuz korkmalı miyim ?
TheBaby Babyarask 4-5 günü bile kabızdab saymıyorlar canım. Daha bekle sen 2 günde panik yapma sakın🌸
snil Babyarask Emen bebeklerde 10 güne kadar normal kabul ediliyor. Çişli bez sayısı yeterliyse, çiş rengi açıksa problem yoktur ☺️
Ttgndz Hayır canım korkma doktorlar 7 güne kadar sıkıntı yok diyor bazen bizim 7günü geçerdi anca o zaman fitille yaptırıyodum ama suanlık takip et kabız mı yapamıyo mu diye