Biz de başarı Hastanesi’ne gidiyoruz..büyük oglumdan beri(9yas). Cengiz asılsoy..memnunuz bir sıkıntı yaşamadık çok şükür..ama bu beklenti meselesi..sürekli doktor arayip herşeyini sorma taraftarı değilim..aylık kontrollerinde görüşüyoruz..ekstra bir iki kere tlf la gorusmusuzdur..ilgili ,muayenede herşeyini bakiyor..gerekli görmedikçe tahlil falan istemiyor.sorularimiza cevap veriyor