snha44 Esraahmet61 doktorum sütümü damlatmami tavsiye etmişti antibiyotik gbi bsey iyi gelir diye ben 2 gündür deniyorum sende dene istersen:) insallah fayda aliriz
Gulsahek snha44 bir doktor bunu. Asıl söyler ya. Gözü mikrop kapar çocuğun. Demlenmiş ılık çayla silse. Daha iyi olur bana doktorum buny tavsiye etmişti.
snha44 Gulsahek anne sütünden neden mikrop kapsin canim? Senin doktoru nasilcayi tavsiye etti çay daha yapay bi madde ya pek anlayamadım sen çaydan fayda aldıysan ne güzel ben çay denemek yerine sütümü denemeyi tercih ederim :)
Nesli29 Canım bizim de oldu oğlum 20 günlüktü, damla verdi doktor onu kullandım, sürekli elimi yıkayıp göz kanalına masaj yaptım ve temiz pamuğu suya batırıp sildim. Bunları fazlaca yap 3-4 gün içerisinde azalarak bitti
Nesli29 snha44 evet tam gözü ile burnunu arasından ufakça bastırarak göz altına doğru iniyorsun bunu bir kaç defa yap her emzirmede yapabilirsin sakin oluyorlar.
Poncik77 snha44 Göz doktorumuz damla vermişti ve masaj önermişti onu bol bol yapın geçer 🙂Allah’ın izniyle
Burcuasya snha44 biz yaşadık damla ve krem kıllandık masajdan kremden önce gözünü ılık kaynamış su ile pamukla temizleyip masaj yapıyorduk biraz sert yapıyorduk çünkü 4.ay geçmemişti ve göz kanalı operasyonu dediler saat kurun dört saate bir masaj yapmaya çalışın