Doğum sonrası fark ettiğim belimin tam ortası omurga kemigimde şişlik var ve dokununca hissediliyor eğilince ortaya çıkıyor özellikle ve ağrıyor buda yetmezmis gibi sol taraf yan bölgemde şişlik varmış gibi hissediyorum ama yok başına gelen bilen sebep ne olabilir randevu aldım ama ayın 30 una ?