Bebeğim 17 günlük hava çok sıcak uzun kollu pamuklu zıbın altına patikli alt giydiriyorum. Yada yarım kollu zıbın üstüne ince incecik yenidoğan setlerindeki iç zıbını kolları kapansın diye giydiriyorum. Yarım kollu zıbın giydirsem üşür mü. Şapka eldiven kullanmıyorum sadece banyodan sonra saçları kuruyana kadar. Başta hafif iyilik oldu ama şuan yok. Böyle bi süre daha giydirmelimiyim deneyimli annelerden bilgi istiyorum. Kapı pencereyi açıyorum yatağı elektrik almayacak konumda bazen serinse ince tek kat müslin örtüyorum yarım yaptığım doğru mu