ZmrNsa09 Kizlar bebegime crocs terlik almayi dusunuyorm ayagi 14,5 cm acaba su crocslarin c-8 numarasi olur mu kullanan var mi ?
ZmrNsa09 bikerem ya zaten anlamamistm bende c8-9 diye ayri c8 diye ayri numara mi var ikisi ayni numara degil mi
bikerem ZmrNsa09 c8 var,c9 var,c8_c9 var. Hepsi ayri. Crocs sitesinde ayak ölçü tablosu var. Oglum normalde 23 24 giyiyor, c8_c9 buyuk geliyor
ZmrNsa09 bikerem aa evet büyükmüş bize sanirm biraz gerci seneye de giyebilmesi icin alsam bu numarayi cok mu büyk gelir bu sene rahat giyemez mi ki buarada cok sagolun foto icin okdr ugrastiniz 🌺🙏
bikerem ZmrNsa09 estağfirullah. 1 1.2 cm onde bosluk tolere edilebilir bence,hele de fiyatlarini bilince seneye de giyer diye düşünüyoruz acikcasi