Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 gün önce 38+0 da doğdu doğduğundan beri meme reddi yaşıyorum hastanede hiç emmedi 8 saat aç bıraktılar mama bile vermediler resmen yine emmedi eve taburcu olurken dün 30cc 3 saatte 1 dediler ki busüreçte bebeğim emmediği için süt damarları tıkandı ve şişti göğsüm sağma makinesiyle bile gelmiyor. Dün geceden beri uyku hali var bugün rengi sarardı ne yapıcam bilmiyorum herkes emzirme diyor ama tutmuyor ne yaptıysam. Silikon göğüs ucundan göğüs ucu çıkarıcıya kadar herşeyi denedim. İnternete sadece sık sık emzirmeden bahsediyor ama çok üzgünüm emmmiyor emziremiyorum. Aranızda benzer bit durum yaşayan varsa yardımcı olurmusunz lütfen