Bu kişiden kişiye değişiyor sanırım ilk sezeryanda hiç zorlanmadım doğum yapmamış gibi hemen toparlandım ama beni ikinci maf etti desem doğrudur o kadar zorlandım ki bir daha çocuk istesem nasıl yaparım diye düşünürüm hep çok çok zorlanmıştım hem doğumda hem sonrasında