Yalinn al bende de o kadar uyandırmak için şekilden şekile giriyorum😩 bende pes etmiyorum ama kimi zamaan aslaa almıyor aslaaa kıpkırmızı oluyor ağlamaktan çığlık çığlığa gidiyor aç biliyorum ondan ağlıyor bende sağdığım sütü biberonla veriyorum mama sadece ilk gün hastanede verdim birdaha da vermedim , acaba bakamıyormuyum yetemiyor muyum düşüncesi beni maffediyor