Hanimlar, 22 gunluk bebegim var. Sut verme donemi bitince gogus kucultmek istiyorum. Ayni zamanda 2. Cocuk da istiyorum, ama goguslerime ve sirt agrilarima artik katlanamiyorum. Sirf sut gelmez diye ilk gebeligimi bekledim, ama 2. Cocuk da dusundugum icin, ya sut gelmezse diye rizkini engellemek istemiyorum.
Deneyimli ve bilen arkadaslar bilgi verebilir mi?
Gogus kucultme ameliyatindan sonra sut verip emziren oldu mu hic? Ve hangi hastane dr. Oneriniz var mi?
Tesekkurler.