Miran47 Merhaba bebeklerimiz hemen hemen aynı zamanlarda doğmuş .Sizi o kadar iyi anlıyorum ki .Her günüm stresli ve yorgun geçiyor bazı ağlama krizlerini yönetmek konusunda hala çok zorlanıyorum ve elimde olmadan kendimi ağlarken buluyorum . Ayağımda sallamadığım zaman uyutamıyorum bunun ne kadar iyi bir şey olmadığını bilsem de zorunda kalıyorum ne yazık ki.Zaten ayağımdan bıraktığım an da uyandığı için hiç bir işimi doğru düzgün halledemiyorum diyebilirim .Temel ihtiyaçlarımı karşıladığıma şükrediyorum .Anneannesi veya babaannesi baktığında dünyalar benim oluyor diyebilirim .Doğduğundan beri zor uyuyan bir bebek benim bebeğim de .Biraz büyüdükçe daha düzenli bir hayatımızın olmasını umut ediyorum ve dua ediyorum bakalım .Sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏