anneyimben25 kizim Yarin 5. Ayini tamamliyor. 2 saat uyudugumu Bilmem. Geceleri her saat basi emmek icin kalkiyor Az ve sik emen bebeklerden. Uykusu cok hafif. Gunduz de 10-15 dk uyuyordu. Bebek arabasini eve aldim onun icin de uyuyuyorum. Odanin perdesini karartma perde yaptirdim. Simdi 1 saate cikti gunduz uykusu. Benim bebis karanlikta uyumayi seviyor sanirim ama bunu 5. Ay ogrendim. Gunduz uykumuzda da gece gibi karanlik oda istiyor.