Elisa10 Kızlar 3. Aya girdik bebek daha geç acıkmaya başladı bazen 4-5 saati buluyor sizin bebekleriniz nasıl çişli bez sayısı normal ?
Baykusannesii Elisa10 benim bebeğim 3.5 aylık oldu. Emmeler eskiye göre daha seyrek çoğu zaman uyumak için emiyor zaten onunla da doyuyor. Ebemiz de artık kilo alımı eskiye göre yavaşlar bunlar da normal demişti
Ftsolgn Elisa10 ayy tam benim sorunum 3 ay 6 günlük oldu kızım artık eskisi kadar sık emmiyor emdiginde de az emiyor burda durayım bakalım ne diyecekler tecrübeli anneler.
Elisa10 Baykusannesii evet çok çok az ve saatlerce o ona yetiyor bir tek uykuya geçişte uyanıkken verince almıyor mecburen uyutmaya çalışıyorum