Dileksadan efeninannesi06_ hipp mama anne sütüne en yakın mama fakat diğer mamalara göre daha pahallı bir mama ben 6 kutu kullandım bırakma sebebim bebegimi kabız yapti 3 kere sert kaka yaptı ve 60 cc mamayı zar zor içiriyodum sevemedi şuan sma kullanıyoruz bebegin eger hippi sever içerse kabiz sorunuda yasamazsan e bide butcenide zorlamazsa bence gonul rahatligiyla kullan.
Sadeceanne1612 efeninannesi06_ bizde gaz ve kabız olmuştu aptamil hipp sma evolvia denedim 2 aydır bebelac gold kullanıyorum 6 aylık oğluma ne gaz ne kabız ne bisi yaptı 6 aylık olmasına rağmen aylık hala 1 kilo alıyor
Bebegimm1 efeninannesi06_ hipp combiotic olan iyi ben onu kullanmistim gaz kabizlik sorunu yaşamadik hic kilo alimida baya iyiydi
winnie-the-pooh efeninannesi06_ anne sütüne en yakın mama bizde onu kullanıyoruz gaz kabızlık yapmadı . Organic combiotic olanını kullanıyoruz bu arada
edaaydinm Bebelac gold kullandım , dogallannelik sayfasında incelemesinden bakmıştım , fermente ile yapılıyor gaz kabızlık olmuyor ve değerleri diğerlerinden daha yüksek o yüzden ve memnunum 👍🌸
Bebetooo_123 efeninannesi06_ Bizde önce aptamille başladık aşırı derecede gaz yaptı sonra hippe geçtim. Şu an gayet memnunum yine gazı oluyor ama aptamil kadar değil daha rahat çıkarıyor.Kabızlık da yapmadı kilo alımı da gayet iyi