Glsm45 22 aylık, Ağustos doğumlu bebeğim. Bu geçirdiği 3. Yaz olacak. Hep klima açtım. Uygun bir şekilde temizliği yapılmış klimanin hasta yapmadığına inanıyorum ve kaliteli bir uyku için serin bir ortamda uyumalılar. Asla klimayi 24dereceden yüksekte açmam. 25-26 derecelerde klima aktif bile olmuyor. Ben hep 23-24 derece de çalıştırıp oda ısısını da 24ten aşağıda tutmaya çalışıyorum.22-24 derecede oluyor sıcaklık ve nem de 40-60 arasi. Bir oda termometresi edinin, klimanizi temizletin ve direk bebeğe vurmasın yeterli. Bebekler zaten sıcağı sevmezler