Kesban 21 aylıkken bıraktırdım. benim kızımda bilinçlendikçe düşkün olmaya başlamıştı normalde sadece uyurken emiyordu.
bir anda emzikleri ortadan kaldırdım, göremeyeceği bir yere koydum. dalmakta zorluk çekti elbette, uykuları da çok sık bölündü ama normalde nasıl uyutuyorsam o şekilde uykuya döndürdüm. 10 gün sonrasında tamamen unuttu zaten.
bazıları emziğin ucunu kesiyormuş onu da deneyebilirsiniz