Zeynossunannisi en güzel tesettür kıyafetler butiklerde onlarda geçen alt üst keten takım sordum 950 dedi takım elbise almıyorum dedim bunun oluru ne olur dedim 900 dedi kalsın dedim başka yerden 500 e zor buldum alt üst takım oda 600 den indi zaten şimdi ucuz olanlar hep çizgili yada tek renk bunlar zaten yıllardır giyindiğim kıyafetlerin tarzında almaya değer bulmuyorum kışın da eşimin gömleklerini giydim hep baktım benzer şeyler oduncu gömlekleri felan bilemiyorum bende bi kaç tane kimono alıp öyle deperlwndiricem alışverişimi almaya değer bişey de yok piyasada