Linaya 3 aylık oğlum 1 haftadır kakasını yapmıyo bezine bakıyorum hafif hafif leke var ama tam anlamıyla yapmıyor. İşin garibi herhangi bi huzursuzluğu da yok. İlk annelik deneyimim bu yüzden tecrübesizim. 1 haftadır kakasını yapmaması normal mi acaba
Zeliha27mira Linaya Evet çok normal anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal. Kilo alıyor yani annesi endişelenme 🥰
Linaamom Linaya benim bebeğim de böyleydi şuan 30 gün oldu hala kendiliğinden yapamıyor doktor fitil verdi. Gaz problemi de var kolik dedi😞
Mefat Linaya bebeğim 3 ay 10 günlük son bir haftadir bı gün yapıyor bı gün yapmıyor normalde günde 3 kere yapardı. Ama normalmis galiba 1 haftaya kadar.
Linaya Zeliha27mira çok teşekkür ederim peki bu sanki yapmaya çalışıyormuş ama yapamıyormuş gibi kaka izi var bezinde o normal mi bilginiz var mı acaba o konuda 🥰
Zeliha27mira Linaya gaz çıkarmış oluyor canm o benim kızım da o aylarda 1 hafta 10 güne kadar kakasını yapmazdı et tutuyor derdi annem .