Merhaba arkadaşlar 9 aylık bebegim var ve yeni yeni dönmeye başladı belki bu sabah keşfetti öyle yeni yani koltugu açtım yatak haline getirdim tam en dip köşeye yatırdım altını açmak için annemlerdeydim bugün evdeki gibi belli güvenli alanlarımız yoktu 10 saniye alt açma bezi almak için diger odaya gittim ve bebegim nasıl dönmüş o kadar süre içinde 3 tur atarak koltugun ucuna gelmiş tutamadım 3 Saniye daha erken gelsem tutacaktım ve düştü resmen şok oldum agladı hemen yerden aldım 1 dakika bile olmadı sustu gülücük vs attı doktorunu aradım takip edin anormallik görürseniz getirin dedi o kadar kötüyüm ki kendime kızmaktan aglamaktan mahvoldum bu zamana kadar kafasını bile çarpmadı öyle dikkat ederdim bişey olur mu sizce Allah aşkına biraz rahatlamak istiyorum çok üzgünüm çok 😢😢😢😢