Ay artık hiç bırakmayacak sanıyordum 😂 çok geç kaldık, aslında farkediyordu çişi kakası gelince, ama inatla söylemiyordu, yaptıktan sonra söylüyordu. Tabi bunda bizim boşanma sürecimizin etkisi de var mıdır bilemiyorum. Neyse son birkaç gündür çok şükür bezi sadece gece takıyoruz. Alıştırma donuyla denediğimde olmamıştı, o da bez gibi çekiyor ya, ona güvenip yapıyordu. Açıkçası ben de içinde bulunduğum psikolojik sebeplerden ötürü çok fazla üzerine düşememiştim bu konunun. Geçen gün artık normal don giydirdim, bak buna işersen her yer çiş olur, bez alacak paramız da kalmadı falan gibi telkinlerde bulundum. Tamam dedi ve oldu resmen ya, zamanı gelince bu kadar kolaymış demek ki. Bizdeki gibi tuvalet eğitimine biraz geç kalanlar varsa, sorularınızı cevaplayabilirim 🌼