Sjdkjdkd12
Busra2013
Evet @ilyestaa arkadaşın üslûp sert olmuş olabilir ama haksız da sayılmaz bence. Hastaneye götürmem gerekir mi bebeğim uyudu diye buraya sorulur mu? Benim de bebeğim düştü, hâlâ etkisinden çıkamıyorum, birkaç gün sonra post da açmıştım. Ama bebeği götürmeyip buraya girip sormak aklımın ucundan bile geçmedi. Sakinleşir sakinleşmez aldık götürdük yarım saat içinde. Yani diyeceğim o ki, bebeği düşürmek bir hata ama düşen bebeği hastaneye götürmeyip uyumasına izin vermek nedir bilemiyorum