Idilg Kizlar bebeğim düz bir yerde de yatsa bacakları hafif toplu kırarak uyuyor normal mi sizinkilerde mi öyle? Yaşlı bir teyze bacaklarını düz tuttur demisti ama tutmuyor sizinkiler nasıl uyuyor?
Aysegullllho Idilg ben 5 ay boyunca kundak yaptığım için hic o şekilde fark etmedim uyuduğunu şuan kundaksiz dum düz uyuyor
Sgnnn Idilg bizimkide öyle yatıyor kendi rahatı nasılsa öyle uyumalı bence bir bebek. Bğyüklerin dediklerine çok takılmıyorum. Birşey olursa doktoruna soruyorum.
Idilg Sgnnn doktoruna daha çok var gitmeye ksfsmi kurcaladi ben ne kadar duzeltsemde yine öyle hafif topluyor 1