Allah rizasi icin biri bana söylesin bu 2 yaş sendroku ne zaman bitiyor.Kızım normaldede zor bi bebekti.Kolikti gazıydı,diş ağrısı derken simdide 2 yaş sendromu.Ve ben gerçekten tükendim.Herşey tamam da şu ağlama krizleri beni mahvetti.😢😢Kızımı taniysmiyorum.