Kızlaar günaydınn, tam 43 gün önce sezaryen oldum. Ancak yeni toparlanabildim. Bu dönemde en fazla 5-6 kilo verebilmişimdir. Ortalama 9 kilo fazlam duruyor. Zaten öncesinde de doğum kontrol hapı nedeniyle kilo artışım olmuştu. Velhasıl aynaya rahat bakabilmem için bu kiloları vermem lazım😢 En kısa zamanda da korseye başlamam lazım.
Ben ölçüm 86. Sitesine göre L beden almam lazım. Öncelikle beden ölçüleri uyumlu mu kızlar? Siz bedene nasıl karar verdiniz? Ayrıca fiyatlar uçuyor. L beden satış yapan var mı aranızda??