Rmys11 Bebeğim çok katı yapıyor kakasını ve baya ıkınıyor. Corba falanda içiriyorum ama her zaman bu şekilde yapıyor demir ilacindan şüphelendim acaba sağlık ocağının verdiği ilaçtan olabilir mi
34asfalim Onu bilemiyorum da canım benim oğlum 8 aylık kakasinda zorlandığında 1 tane normal kayısı hasliyrium şimdi zamanı kayısının haşlanmış kayısı yedir yumusatacak o onu rahatalar o zaman ☺😇