Bebegim 4 aylık meme+mama veriyordum ama şu zamana kadar mamayi içmiyordu agzina sıkarak zorla veriyordum 1 haftadır kendi isteğiyle içmeye başladı ama bu kez de beni emmek istemiyor. Geceleri 2 saate bir kalkıp emziriyorum ama gündüz hiç bi şekilde emmiyor acaba iyice aciksa emer mi dedim ama yine emmedi sağınca da az çıkmaya başladı 30 40 cc anca çıkıyor ne yapmalıyım ya bilgisi olan var mı