Bebeğim tarhana çorbası içmiyor ilk yaptığımda içine çok çok az salça koymuştum bi kaşık yemedi sonra salçasız sadece su çok az zeytinyağı ve tarhana ile yaptım zar zor içirdim geçen tekrar yaptım sade yine çığlık kıyamet içmedi sizler nasıl yapıyorsunuz seviyor mu bebişleriniz nasıl sevdirebilirim içine azcık sarımsak ezsem sever mi daha önce sarımsak da vermedim ama. Bide bikaç şey daha var aklıma takılan çorbaları porsiyonluk yapıyorsanız ölçüleri nasıl ayarlıyorsunuz birde çorbalarda hazır su mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz ben hazır su kullanıyorum farklı çorba tarifi verecek olan varsa fikirlere açığım varsa bebişinizin severek içtiği çorbalar :)