Kutay_22 İlk 2 reglim 24 gün arayla oldu. 30.gün bugün 3.regl olmadım. Gebelik ihtimali de yok, 3 oldu test yaptım. Son ilişkiden 22 gün sonra test yaptım, negatif. Sizde durumlar nasıl arkadaşlar
Minnakkk Kutay_22 iki dogumum da normal ikisini de emzirdim 40 ım cıktıgı gibi adet oldum ve sonrasında hic duzen şaşmadı her bünye farklı oluyor düzensizlik oluyormus
Kutay_22 Minnakkk ne kadar güzel, şanslısınız. Benim de ilk normal doğumumda şaşmadı adetim, 2.doğumum da böyle oldu
bloggeranne Kutay_22 ben 2 sene boyunca emzirdim ve düzenliydi 1 2 kere gecikme oldu oda normal diye düşündüm şuan hala düzenli devam ediyor
Kutay_22 Gereksiz tribe girdim, kendimden emin olsam da acaba gebelik şüphesi mi var diye panik olmuş halde buluyorum kendimi 😁