Seydaa53333 Merhaba hanımlar 2 ay oldu doğum yapalı ama 6 aylık gebeymis gibi gobegim var. Sütüm zaten az olduğu için sürekli yiyorum azalmasın iyice diye. Benim için daha erken ama bilgi almak istiyorum emzirirk3n neler yaptınız göbeginizin gitmesi için. Beni gören herkes hamile sanıyor :(
F0244 Sürekli yemek yeme canım sütun normal öğün yiyerek ve su icerekte gayet iyi olur bende sezeryan doğum yaptım abartmadan herşeyi yedim ve korse kullandım sıfır göbek ve kilolarım tamamen gitti
F0244 Yesilev2022 6 7 ay gibi bir süre zayıfladım korseyi 5. Ayına kadar kullandım https://ty.gl/p0xfio4tnn bu korse
Aysegullllho Canım bizim sağlık ocağındaki ebe yemek yeme bos is bol bol su iciveksin sut için demişti 4 ay felan içtim gerçekten sut yapıyor şuan sütun normal yani yemeyle sütun ilgisi olmadığını düşünen kısımdanım,
F0244 derenay gider bebeğin daha küçük vücudun kendini eski haline getirmesi zaman alıyor bebeğim 7 aylıkken benim göbeğim gitmisti gider senin göbeğinde