ilay03c 5 aylık kızım var.prima premium care kullanıyorum.cok pahalı olduğu için başka marka beze geçmek istiyorum.tecrubelerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Esra_Deva ilay03c ben kızım doğduğundan beri baby turco kullanıyorum. Bin şükür bir kez bile sızdırma ya da pişik yaşamadık.