Egeninannesiii22 amansallagitsin kız bebek mi erkek bebek mi, 36+7 de gittim 2660 dedi doktor, iki gün sonra 38+1 olcak, çok korkuyorum küçücük doğacak diye :(
Buket_kagan_dadas Egeninannesiii22 olsun nolcak ben tam 40 haftada oglumu kucagıma aldım 3500 dogu cak dediler ama 2980 kiloydu ama zamanla topladı suandada zaten 5 aylık olcaz ve kilosu en son gitigimizde 6 kilo olmustu yani alınır kilo önmeli deil nolcak sanki saglıklı olsunda gerisi mühüm deil
Canss3535 Egeninannesiii22 hiç üzülmeyin zamanla topluyorlar benim kizim da 40 haftada 2950 doğdu şükür sağlıklı o yetiyor zamanla da kilo artışı oluyor
amansallagitsin Egeninannesiii22 kiz bebek oysaki ultrsyonda dogum oncesinde 3500 du nsl 2600 dogdu saskinim 2600 gyt nrml kilo ufk zyf degldi bnm kizim tompikti
[silindi] Buket_kagan_dadas mrb buket sana bişey soracam seni hapyy mom da tanıyorum sanki öyle gibime geldi sen suyun geldi az az ve doktora gittin sezeryan dediler değil mi yoksa ben seni karıştırıyormuymm
22nisan Ben 39+1 de doğum yaptım 3 kilo 100 gram doğdu 48 cm kilosuna gore benim bebeğimde öyle iri degildi küçüktü ama bebekten bebeğe değişir herhalde simdi 2 aylık 5 kilo zamanla büyüyorlar