Sarı yunusu olanı kullanıyorum hatta bitmek üzere yenisini alacağım. Ben hergün olmasa da 2 günde bir kullanıyorum uyumadan önce. Rahat nefes alıyor ve burnundaki pislikleri yumuşatıyor onu da aspratörle çektirmiyor artık bende kulak çubuğunun ucuyla alıyorum zaten yumuşattığı için öne geliyor pislikler hapşurunca.