Kızlar bugün menenjit aşısı için doktora gittik bebeğim 13.5 aylık 1 yaşında 10 kilo çıktı bugün 10.600 gram çıktı iki ayda 600 gram iyi değil mi doktor kilo alımı yavaş dedi bu kilo az mı ben de bebeğime bakınca zayıf duruyor ama burdan da okuyorum internetten de yaşından sonra kilo almaları çok yavasmis moralim bozuldu