Balkiz1403 anlayamıyorum insanların sürekli bir şeyler yedirip içirme çabalarını, çocuğum doğduğundan beri kayınvalidem de sürekli yok ağzına şeker sürelim yok bilmem sürelim diye konuşuyor her defasında ne münasebet bu benim çocuğum bir çocuğun bir annesi olur ve ben herhangi bir şey verilmesini istemiyorum, belki benim çocuğumun şekere alerjisi var ne biliyorsun sakin öyle bir şey yapma diye söylüyorum ama nafile ilk gördüğü anda yine aynı konuyu açıyor. umarım bir an önce geçmişten günümüze gelen kemikleşmiş bu yanlışlardan vazgeçerler :(