Leylayunuss benim kızımın cildine zeytinyağı malesef iyi gelmiyor çok alerjik bi cildi var onu sürünce daha çok artıyor kizariklari ilk doğduğu 20 gün boyunca hep zeytinyağı ile bütün vücudunu yağladık yüzüne de sürüyorduk büyüdükçe bıraktık ama normal bebek losyonu sürüp nemlendiriyorum yine geçmiyor kurulduktan değildir o. Bugün çocuk alerji doktoru araştırdım en kısa zamanda götüreceğim böyle olmuyor cnku