Metehann12 Kizlar polimiyozit hastasıyım tedavi gördüm şükür ilaclik durumda değilim ama hava yağışlı olunca un ufak oluyorum ağrıdan kendimi toparlayamiyorum bı turlu kullanıp sizi rahatlatan bitkisel şeyler var mı onerebilceginiz