Asel35ahsen merhaba, ben de bu ameliyatı olmak istiyorum. İlk doktora bel ve sırt ağrısı için gittiğinizde hangi bölüme gittiniz? Bir de meme ucuna müdahale ettiler mi? Benim o kısımda büyük çünkü. Emzirmeden önce 85c idim şu an kaç bedenim ben de bilmiyorum. Ancak mutsuzum. Sarkma ve çatlaklarım da var. Çok yıprandıklarını düşünüyorum. Sizce ameliyat olsam değer mi? Sonuç mutlu ediyor mu?