Kızlar selam. 2 ay 19 günlük kızım var emziriyorum. Emzirirken sonra hemen kaldırmıyorum biraz bekleyip öyle kaldırıp gazını çıkarıyorum ama emdikten sonra hemen kaldırsam da kaldırmasam da kusuyo. Buna nasıl bi çözüm bulabilirim. Reflü değil kusması da böyle çökelek gibi kesik derler ya o şekilde oluyo. Ne yapmam neye dikkat etmem lazım tecrübe edinen var mı bu konuda? Çok kustuğu için doğru düzgün kilo da almıyo 😣😣