Anne888 benm bebegmde aynı aslında cok iştahlı ama kasıgı görür görmez öğürüyor. pekmez yada yogurtla yediriyorum herşeyi. bu zamana kdar hc püre yapmadm hep pütürlü yedi. tadını sevmediği şeylerde sürekli öğürüyor. yiyemeyecek olsa zeytini yemez diye düşünüyorum. 9.5 aylık suan bende eline hc yemek vermedm daha hem korkuyorum hem de bebegm yemegi agzına götürmüyor zaten.