Kızlar bu aylarda nasıldı bebekleriniz bizim bir haftamız kaldı 4.aya çok az emiyor bırakıyor sebepsiz yere çığlık çığlığa ağlama lar uyku deseniz 15 dk en fazla uykuya geçiş daha zor 😞 cok zorlandığım bır kaç günü yaşıyorum şuan siz neler yaşadınız ne kadar sürecek bu 😞😞😞