ezehraa acaba midesi boş olunca ağır mı geliyo, ben emzirince veriyorum genelde, önce gazını çıkarıyorum kusmasın diye. Emzirdikten bi süre sonraya denk getirseniz ya da . Bir de sap simplex yetmedi. Kaka sorunu çoktu. Yanına probiyotik verdi doktor. Artık daha rahat