minikbabyy Uygun yollu ve kaliteli bi baston bebek arabası arıyorum kullandığınız memnun kaldığınız var mı??
Esra26 minikbabyy Bende baston arıyordum ama kabin boy aldım çok da memnunum şu an. Chicco’nun trolleyme isimli arabasını kullanıyoruz, bakın isterseniz☺️ 2.500₺ fiyatı vardı.
minikbabyy Esra26 ya kabin boy arabamız var ama bizim ev biraz bayırda kalıyor o bayırı çıkarmak çok zor geliyo biraz ağır kalıyo ya diğerine göre kollarım kopuyo çıkana kadar. O yüzden ne kadar hafif olursa benim için o kadar iyi. Teşekkür ederim bu arada🙂