BDerel canım kararlı olman en önemlisi emin ol. Bende yeni kestim 20 aylık basladı simdi 21 aylık ve yayarak kestim, aşamalı kesmek bence dogru olan, ilk basta gündüzü kestim bi sekilde oyaladım istedikce. Gece emerek uyurdu yani dogdugundan beri hic mama falan yemeyen ek gıda yemeyen bi bebekti biraz biraz yiyor şimdi maşallah çok şükür, süt de nadiren veriyorum daha vermeyi düşünmüyorum, gece uyanınca pş pşla müzikle ve su icirerek uyutuyorum, kısacası inanılmaz yorucuydu emerken ama cok rahatlayacaksınız 😊🤗