Birmelekmeselesi46 30 aylık olduk, ilk doktorumuz yağ aldırdı. Onu tükürüyordu veremiyorduk. Doktorumuz sonra jelibon formunu önerdi, öyle başladık ki o zaman sanırım henüz 2 yaşında bile değildi. Sadece 3 ayda bir ara vermeniz gerekiyor bir ay felan sonra yine devam edebiliyorsunuz. Başta düzenli kullandık aralara uyarak tabii… şu anda bazen alıyorum bazen almıyorum, bayadır almıyordum bugün oğlum anne guk (yok) desi 😂 yarın sipariş vereceğim:)