Semramm off çok fazla ekrana maruz kalmış. 24 aya kadar hiç izlememeli diyoruz. 4 saat nedir? Ben çocuk gelişimciyim bu tarz çok çıcuk geliyor. Bana otizm değil de ekran kaynaklı uyaran eksikliği geldi. Ekranı tamamen bıçak gibi kesmeniz lazım. Mümkünse izin alın. En az 2 hafta hiç ekran olmadan bütün gününüzü çocuğunuza ayırarak geçirin. Bol bol kitap okuyun, oyun oynayın, sohbet edin, etkinlik yaptırın, parka götürün. Biraz düzelince de kayınvalidenize değil kreşe verin. Akranlarıyla da iletişime geçerse 6 aya kadar düzelir diye düşünüyorum