Öncelikle merhaba annelerim benim sorum şu 14 aylık kızçem war doğduğunda saçlıydı sonra hepsi döküldü tekrar sıfırdan yeni saçları çıktı ama hızlı uzamıyor çok hewesim war toplamaya saç uzatmak için deneyimleri olan warmı ben kendim çok gür saçlıyım bide oğlum war onunda aynı şekil oldu oda saçlı doğdu hepsi döküldü tekrar çıktı ama onunkiler çok fazla uzuyor kızımınkiler sanki hiç uzamıyor sıfıra wurdurmak gibi bi düşüncem yok sewmiyorum keltoş çocuk fikirlerinizi almak isterim sewgiler 💐