Valla bu havalarda taze fasülye yapayım diyorum kilosu 22 tl olmuş kabak yapayım diyorum 10 tl olmuş😂😂 azar azar alıp yapıyorum mesela kabağı az pirinçli yaparım yanına makarna veya taze fasülye pilav. Bazen kahvaltı tarzı bu akşam fırın makarna var mesela sık sık yaparım. Buzlukta hep mantım olur sıkışık anda yaparım annem yapar getirir onu da 😄 arap tava hem kolay hem lezzetli oluyor ama kıyma da pahalı. Karışık kızartma olabilir yoğurtlu falan yazın iyi gider ama sıvı yağ pahalı ksjkskdkd böyle gider bu liste