Deletedmom3544 bu yanlizlik hissi bebeğin arkadas eksikliğinden de olabilir yani günde bir iki saatte olsa arkadaşlarinla oynasa bu saatlerde unutur diye düşünüyorum.Ailenin garipsemesinin sebebi onların zamanında hiç duymadiklari görmedikleri bir durum.Eski zamanda cocuk büyütürken akraba olsun komşu çocuğu olsun herkes bir arada olurdu sokağa çıkılırdi oyunlar oynanirdi. Bu yüzden çocuklar zaten hayatta mutlu oldukları için böyle vücutlarından mutlu olmaya çalışmazlardi