Deletedmom3544 Benim oğlumda yapıyordu ve bunu malesef mama sandalyesinde alıştı aynı şekilde kuzenimin oğluda yapıyordu mama sandalyesine daha sonra yere yapmaya başlamıştı. Doktor kesinlikle kızmamak gerektiğini ve görmezden gelmek gerektiğini söylemiş. Hatta gördüğünde odasına yollaması gerektiğini falan söylemiş. Benim oğlum böyle yapa yapa unuttu sadece bir defa kızdım, onda da elimi tutup pipisine götürüyor ve bacaklarıyla baskı yapmaya çalışıyordu anlayınca kızdım ve elimi çektim yaptığının yanlış ve ayıp olduğunu anlattım, şükür benimki unuttu ama kuzenimin devam ediyormuş eskisi kadar çok olmasada ayda 1 defa yapiyormuş şuan. Çok zor cidden ve her çocuk bir dönem mutlaka bunu yapıyor.