nazlimom_ Alyabebekkk piyano halısına koyuyorum iki bakıo sıkılıor kucağıma alıyorum yatırıyorum bazen çıngıraklrını sallıorum
Senaelif1 Alyabebekkk 4 ay 14 günlük ve oynuyorum çocuk şarkıları söylüyorum el çalıyorum şarkı söylüyor dans ediyorum bol bol da öpüp yoğuruyorum 😁
GoktugUstaoglu Alyabebekkk kesinlikle hayat kurtarıcım olmuştu şimdi 9 aylığız hala piyanosuyla oynar
Senaelif1 Alyabebekkk evet sanki yalnız oturunca ona haksızlık yapıyorum gibi geliyor yemeğimi yanında yiyorum kahvemi yanında içiyorum 😁
Alyabebekkk Senaelif1 bende öyle hissediyorum böyle sanki ona bakmadığım zaman bana üzgün bakıyor gibi hissediyorum 😊
Senaelif1 Alyabebekkk aynı bende öyleyim malesef o yüzden hep yanıma alıyorum hep bir konuşma şarkı söyleme dans etme var bizde 😁